niebieskieucho niebieskieucho
945
BLOG

Hamulce kosmologii - mit nr 7

niebieskieucho niebieskieucho Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 63

Mit nr 7 - rzekome podróże w czasie 

 
Wahałem się, czy warto ten mit włączyć do mej listy, ale po dłuższym namyśle zdecydowałem się na na umieszczenie go, bo podróże w czasie mają swoje miejsce w “oficjalnej” nauce. Trudno mi powiedziec ilu naukowców serio traktuje ten temat, ale na pewno takich nie brakuje, sądząc po publikacjach poważnych, zdawałoby się, naukowców (mam ich książki). Podróże w czasie, inaczej w ruchu (jak to już teraz głupio brzmi) były traktowane przez naukowców z wielką powagą. I takim to sposobem "wynalazek" George'a Wellsa zyskał łaskawe oko “oficjalnej” nauki. No cóż, idiotyzmów naukowych komentować mi się nie chce, ale dla porządku zapytam: czy potrafi ktoś dzisiaj polecieć samolotem, który roztrzaskał się wczoraj? Byłaby to podróż do przeszłosci. Ale skoro podróże do przyszyszłości uważane są za bardziej prawdopodobne, to może komuś uda się poleciec dzisiaj samolotem, który zmontują jutro? Podsumowanie: nawet gdyby udało się człowiekowi zbudować pojazd przekraczający prędkość światła, to i tak poróże w czasie pozostaną nadal absurdem.

Jestem pokorny wobec nauki będąc jednocześnie zaciekłym wrogiem naukowych (niestety) nonsensów.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie